پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
سرپرست فرمانداری جم گفت: این شهرستان از ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی و صنعتی کشور برخوردار است چرا که ۱۷ درصد گاز مصرفی کشور از پالایشگاه فجر جم تامین می‌شود.
شعارسال: محمد حسینی صبح امروز در همایش نکوداشت روز جم با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم اظهار داشت: شهرستان جم از ابعاد مختلف دارای قابلیت‌های مهمی است که نقش وزارت نفت در این شهرستان قابل توجه و تقدیر است.

وی با بیان اینکه وزارت نفت تاکنون طرح‌های مهمی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اجرا کرده است افزود: طرح‌‌های مهمی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و پیوست‌های فرهنگی در شهرستان جم مورد توجه وزارت نفت به ویژه مسئولان پالایشگاه فجر جم قرار گرفته که نیاز به توسعه این مهم در مناطق شهری و روستایی است.

سرپرست فرمانداری جم وسعت این شهرستان را 2 هزار کیلومتر مربع دانست و تصریح کرد: شهرستان جم 7 درصد مساحت استان بوشهر را در بر می‌گیرد و موقعیت ویژه‌ای در حوزه صنعت، اقتصاد، کشاورزی و نفت و گاز دارد.

حسینی پیشینه تاریخی شهرستان جم را مورد اشاره قرار و با بیان اینکه این شهرستان دارای قدمت طولانی فرهنگ و ادب در ادوار تاریخی است خاطرنشان کرد: همایش نکو داشت جم به مناسبت زادروز تولد فاضل جمی از مشاهیر این شهرستان نام گذاری شده که از خدمات شورا و شهرداری در برگزاری این همایش قدردانی می‌شود.

وی از اجرای طرح‌های نشاط اجتماعی در شهرستان جم خبر داد و گفت: به مناسبت هفته نکوداشت جم بیش از 200 برنامه خرد و کلان در حوزه‌های مختلف اجرا شد که این برنامه‌ها در عرصه اجتماعی، نشاط مردم را فراهم کرده است.

سرپرست فرمانداری جم، جمعیت شهرستان جم را 70 هزار نفر دانست و افزود: بیش از 7 درصد جمعیت استان بوشهر در شهرستان جم ساکن هستند که 55 درصد آن در شهرها و 45 درصد در روستاها ساکن می‌باشند.

حسینی قابلیت‌های مهم شهرستان جم در راستای توسعه این شهرستان را مورد توجه قرار داد و گفت: در این شهرستان ذخائر عظیم نفت و گاز وجود دارد که زمینه توسعه این منطقه و نقش آن در توسعه کشور اثرگذار است.

وی با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان شهرستان جم در صنایع نفتی و گازی مستقر در شهرستان جم بیان کرد:این شهرستان از ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی و صنعتی کشور برخوردار است چراکه 17 درصد گاز مصرفی کشور از پالایشگاه فجر تامین می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1396 ، کدخبر: 1682270 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
من شنیده بودم که با تکمیل پارس جنوبی جم کل گاز مصرفی کشور تامین میشه! امیدوارم که هرچه زودتر تکمیل بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
با وجود تمام خدمت هایی که از این استان برای کشور انجام میشه ولی وضع مطلوبی نداره امیدواریم توسعه پیدا کنه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین