پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
فرماندارشهرستان جم گفت: با اجرای طرح‌های آبخیزداری موجی از شعف و شادی در دل مردم شهرستان ایجاد شده که این خوشحالی در زمستان سال گذشته با حجم فراوان بارندگی به خوبی دیده شد.

شعار سال: فتح‌الله نوروزی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های در دست اجرای آبخیزداری در شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم به دلیل موقعیت طبیعی در مسیر روان‌آب‌های بالادست قرار دارد که در صورت اجرا نشدن طرح‌های آبخیزداری می‌تواند سالانه و علی‌الخصوص در فصل‌های پربارش شاهد هدر رفت فراوان این آب‌ها باشد.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید اهمیت اجرای پروژه‌های آبخیزداری در این شهرستان به شکل بارزی مورد توجه قرار گرفت به گونه‌ای که با اجرای طرح‌های آبخیزداری موجی از شعف و شادی در دل مردم شهرستان در زمستان سال گذشته با حجم فراوان بارندگی به خوبی دیده شد.

فرماندار شهرستان جم تصریح کرد: در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در جهت حمایت مطلوب از طرح‌های آبخیزداری در سطح شهرستان، نگاه ویژه‌ای به آن می‌شود تا بتوانیم به ایستایی و ماندگاری آب در سطح دشت‌های این شهرستان و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی همت کنیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های آبخیزداری در سطح شهرستان جم سبب شد که فقط در سال گذشته و با وجود 600 میلی‌متر بارندگی، شاهد آبگیری گسترده سازه‌های سنگ‌ملاتی و سدهای موجود در این شهرستان باشیم که بر همین اساس کیفیت و استحکام سازه سنگ‌های ملاتی را ارتقاء می‌دهیم.

نوروزی از اجرای فاز دوم طرح‌‌های آبخیزداری در سطح شهرستان جم خبر داد و افزود: انتظار می‌رود با پایان این فاز تا پیش از زمستان امسال، شاهد آبگیری 150 سازه سنگ‌ملاتی در شهرستان جم باشیم .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان بوشهر، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000516:www.bushehr.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین