پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: سامانه سرباز ماهر در حال تدوین است که در آن تخصص و مهارت های سربازان مشخص و براساس آن دوره های مهارت برگزار می شود.

شعار سال: سردار مهدی فرحی روز چهارشنبه در گردهمایی مهارت افزایی و تسهیل اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در کرج، افزود: در این سامانه بر اساس تخصص ها و مهارت های مورد نیاز نیروهای مسلح سه سرفصل عمومی، تخصصی و اجتماعی با دو هزار شاخص برای هر یک، تعریف می شود.
وی اضافه کرد:دوران دو ساله ای که افراد خدمت مقدس نظام وظیفه را می گذرانند، بهترین دوران برای مهارت آموزی است و همه باید دست به دست هم داده تا با ارائه چنین راهکارهایی مشکل اشتغال کشور برطرف شود.
فرحی گفت:جذابیت، نشاط و مهارت آموزی برای سربازان مواردی است که برای رسیدن به آن نیاز است که همه دستگاههای کشور وارد عمل شده تا این جمعیت با نشاط، آینده دار و امیدوار به آینده کشور کمک کنند.
وی با بیان اینکه غربالگری نیز در این طرح دیده شده اظهار داشت: امسال بناست 100 هزار سرباز آموزش های مهارتی را فراگیرند، این در حالی است که در شش ماهه گذشته 14 هزار نفر آموزش دیده اند و باید تلاش کنیم تا پایان سال جاری جشن مهارت آموزی 100 هزار نفر را برپا کنیم.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه با بیان اینکه برنامه ما برای سال آینده افزایش این رقم تا 200 هزار نفر است خاطرنشان کرد: هدف ما در دو سال آینده این است که مهارت های لازم را بر اساس علاقه، سابقه و مدرک تحصیلی به سربازان ارائه تا گواهینامه های مهارتی و سابقه کار خود را داشته باشند.
فرحی ادامه داد: همچنین برای دوران پس از سربازی نیز برنامه ریزی هایی برای سربازان و کارفرمایان دیده شده که تسهیلاتی به این سربازان ارائه و به مراکز صنعتی و تولیدی برای انجام کار معرفی می شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 12 مهر 1396، کد مطلب:82684841 : www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین