پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴
رییس شرکت نفتی اِنی ایتالیا گفت: خروج ایران از تحریم‌های اقتصادی به اروپا کمک خواهد کرد که منابع انرژی خود را تنوع ببخشد، اما این کشور به سرمایه‌گذاری دستکم 150 میلیارد دلاری در زیرساخت‌های خود احتیاج دارد تا به یک تولید‌کننده بزرگ تبدیل شود.

شعار سال: کلودیو دسکالزی رییس شرکت نفتی اِنی به شبکه تلویزیونی رای گفت: من بسیار خوشحالم که ایران به بازار بازگشته است، زیرا این برای ما به معنی این است که اروپا منابع انرژی متنوع‌ تری در اختیار خواهد داشت.

وی افزود: برای یک جهش بزرگ که چهار یا پنج سال طول می‌کشد، جهشی که یک تاثیر واقعی روی بازار جهانی داشته باشد، ایران به جذب 150 میلیارد دلار برای توسعه احتیاج دارد.

دسکالزی گفت: امروز پیدا کردن 150 تا 200 میلیارد دلار برای سرمایه‌گذاری در ایران چیزی نیست که بتواند فورا صورت بگیرد.

قدرت های جهانی روز شنبه در ازای تبعیت ایران از توافق هسته ای تحریمها این کشور را لغو کردند و ایران پس از سالها از انزوای اقتصادی خارج شد.

شرکت اِنی یکی از بزرگ‌ترین خریداران نفت ایران قبل از تحریم‌ها بوده است. دسکالزی به این موضوع که شرکت اِنی علاقه مند به خرید چه میزان نفت ایران است اشاره نکرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار 28 دي 1394 ، کد مطلب: 94102816721 : www. isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین