پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
اتحادیه میهنی کردستان عراق شنبه اعلام کرد: کوسرت رسول قائم مقام اتحادیه میهنی کردستان عراق را تا زمان انتخاب رئیس جدید برای این حزب، به عنوان رئیس موقت برگزیده است.

شعار سال: یکی از رهبران اتحاد میهنی به پایگاه خبری 'المعلومه' عراق گفت بر اساس آیین نامه داخلی حزب، در صورت مرگ یا استعفای دبیرکل و یا شرایط دیگر، قائم مقام یا معاون اول حزب بطور موقت رهبری این تشکل سیاسی را بر عهده خواهد گرفت.

وی گفت: چهارمین کنگره سراسری حزب میهنی کردستان در آینده نزدیک برگزار می شود و اقدام به انتخاب دبیرکل و قائم مقام و معاون دوم او خواهد کرد.

این شخصیت برجسته اتحادیه میهنی، متولد 1952 میلادی است و از 1975 میلادی هنگام تاسیس اتحادیه میهنی به رهبری جلال طالبانی همواره در کنار وی قرار داشته است.

جلال طالبانی رئیس جمهور سابق عراق و رهبر 84 ساله اتحادیه میهنی روز سه شنبه گذشته در برلین آلمان در گذشت و دیروز جمعه طی مراسمی در فروگاه سلیمانیه تا آرامگاه ابدی اش در محله دباشان این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

به دنبال سکته شدید جلال طالبانی در سال 2012 میلادی و کناره گیری وی از فعالیت های روزمره، اتحادیه میهنی بصورت شورایی مدیریت شده است و این اواخر میان رهبران این حزب کردی اختلافاتی بروز کرده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار 15 مهر 96، کد مطلب: 223645، www. eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین