پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
رئیس پلیس پایتخت به انهدام باند ۱۰ نفره جاعلان مهرها و اسناد سازمان‌های دولتی اشاره کرد و گفت: در عملیات اخیر پلیس آگاهی ۲۷ باند سارقان شناسایی و متلاشی شد.

شعارسال: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت به عملیات سراسری مأموران پلیس آگاهی تهران اشاره و اظهار داشت: در عملیات اخیر ماموران پرتلاش و سختکوش پلیس آگاهی فاتب 27 باند سارقین در سطح شهر تهران شناسایی و متلاشی شد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: 15 باند زورگیر و کیف‌قاپ، 4 باند سرقت منزل و مغازه، 7 باند سرقت خودرو و موتورسیکلت و یک باند سرقت مسلحانه در این عملیات منهدم شد؛ 116 سارق و 11 محکوم متواری نیز دستگیر شدند.

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ به کشف میلیون‌ها تومان اموال مسروقه اشاره و اظهار داشت: انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزی 20 میلیارد تومان نیز کشف شده که از آنها 10 هزار کارتن کفش قاچاق، انبوهی از داروهای بدنسازی قاچاق و تقلبی و انبار بزرگ مواد غذایی کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی به انهدام باند 10 نفره جاعلان مهرها و اسناد سازمان‌های دولتی اشاره و تصریح کرد: این باند مهرهای سازمان‌هایی همچون وزارت کشور، قوه قضائیه دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش، راهور ناجا و... را جعل کرده و به تهیه و تنظیم اسناد دولتی و سازمان‌ها اقدام می‌کردند؛ حتی تمام نکات موجود در جعل کارت‌ها ازجمله برجسته بودند، رعایت می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: این باند بعد از یک هفته کار و شناسایی شب گذشته منهدم شد.

رحیمی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره لزوم حضور مأموران پلیس به ویژه مأموران یگان ویژه در ایستگاه های مترو و معابر پایتخت گفت: حضور پلیس دو بعد دارد و دو دسته از مردم نسبت به پلیس واکنش نشان می دهند.

وی گفت: شهروندان قانونمدار با دیدن پلیس احساس آرامش می کنند؛ اما مجرمان، متهمان و مخلان امنیت با دیدن مأموران پلیس دچار ترس و وحشت می شوند.

رئیس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: ما نمی‌گوئیم شهر را دچار خلا کنیم؛ معتقدیم حضور پلیس آرامش‌بخش است؛ همانطور که در اول مهر و دهه اول محرم مأموران پلیس پای کار بودند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 17 مهر 1396 ، کدخبر: 13960717000654 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین