پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
مربی مصدوم سانحه تصادف دانش‌آموزان هرمزگانی در تاخیر ۶ ساعته پرواز هواپیمایی ( ایران ایر) مقصد شیراز- بندرعباس گرفتار شد.
شعارسال: مربی مصدوم سانحه تصادف دانش‌آموزان هرمزگانی در تاخیر ۶ ساعته پرواز هواپیمایی ( ایران ایر) مقصد شیراز- بندرعباس گرفتار شد.

آرزو دیدا ، با گلایه‌مندی از تاخیر 6 ساعته این شرکت هواپیمایی اظهار داشت: امروز قرار بود پس از 38 روز از بیمارستان مرخص شوم،اما هم اکنون به دلیل تاخیر6 ساعته پرواز در فرودگاه شیراز به سر می‌برم.

این مربی سانحه‌دیده اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی با بیان اینکه به دلیل این حادثه هشت مرتبه توسط جراحان دانشگاه علوم پزشکی شیراز زیر تیغ جراحی قرار گرفته‌ام افزود: با وجود اینکه این جراحان زبده عمل‌های بسیاری را برای عدم قطع نخاع برروی من انجام داده و تاکید بر مراقبت‌های ویژه شده ولی از ساعت 17 تا کنون زمانی سختی را سپری کرده‌ام.

دیدا با گلایه‌مندی از مسئولان شرکت ایران ایر به دلیل عدم پاسخگویی شفاف و زمان واقعی پرواز گفت: باتوجه به اینکه وضعیت من با دیگر مسافران، متفاوت است هیچ گونه امکانات درمانی در اختیارم قرار نداده‌اند و از ساعت 16 تاکنون بر روی یک تخت غیر درمانی قرار گرفته‌ام.

واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان فرزانه هرمزگانی در داراب 9 کشته و بیش از 30 مصدوم برجای گذاشت. این حادثه در ساعت 03:58 بامداد جمعه 10 شهریور در محور داراب - بندرعباس قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17 مهر 1396، کدخبر: 1541403، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین