پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۵۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت تسهیلات به ۲۷۰۰ متقاضی ایجاد مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

شعارسال: علی آشتاب با اشاره به پرداخت تسهیلات برای دانش بنیان کردن مشاغل خانگی در استان به متقاضیان اظهار داشت: صندوق کارآفرینی در این راستا تسهیلات لازم را پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان نیز در این زمینه وظیفه آموزش و پیاده سازی الگوهای موفق را دارد عنوان کرد: همچنین اداره کل تعاون، کار و اجتماعی نیز هدایت و راهبری این موضوع و شناسایی و معرفی افراد خلاق، نوآور و دارای صلاحیت کاری و علمی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان داشت: پیش بینی ما این بوده این تسهیلات به دو هزار و ۷۰۰ متقاضی پرداخت شود.

آشتاب با بیان اینکه این تسهیلات ارزان قیمت خواهند بود ادامه داد: فعالیت هایی که در حوزه مشاغل خانگی بوده شناسایی شده اند و با ابلاغ دستورالعمل آن طی هفته های اخیر ورود به بحث اجرا در این زمینه خواهیم شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی لرستان خبر، تاریخ انتشار: 18مهر1396، کدخبر: 78737: www.lorestankhabar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین