پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از راه‌اندازی کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی برای توت فرنگی در کردستان در سال 97 خبر داد.

شعار سال: کریم ذوالفقاری شامگاه چهارشنبه(19 مهرماه) در جلسه شورای اداری سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، اظهار کرد: بیش از 20 درصد از تمام رفع تداخلات اراضی صورت گرفته در کشور در استان کردستان بوده است .

وی افزود: در کردستان به ازای هر یک متر مکعب آب 2.3 کیلو گرم محصولات کشاورزی تولید می‌شود و این در حالی است که میانگین کشوری یک و نیم کیلو گرم است .

رئیس جهاد کشاورزی کردستان عنوان کرد: آبی کردن 17 هزار و 710 هکتار از اراضی دیم استان را شروع کرده‌ایم که در عرض یک سال 100 میلیارد تومان هزینه شده و در حال حاضر 38 درصد پیشرفت فیزیکی داریم .

وی از احداث 15 تا 20 هکتار گلخانه جدید در استان خبرداد و اعلام کرد: در فروردین ماه سال 97 فاز اول کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی برای محصول توت فرنگی راه‌اندازی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 20 مهر 96، کد مطلب: 967-3091-5: www.kurdistan.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین