پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۵۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
فرماندار قم با تأکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر نیاز به هم افزایی و هماهنگی کامل دستگاه‌های متولی دارد، گفت: بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی با اعتیاد مرتبط است.

شعار سال: رضا سیار در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم گفت: مبارزه با پدیده خانمان‌سوز مواد مخدر و اعتیاد نیاز به هم افزایی و هماهنگی کامل دستگاه‌های متولی دارد، اگر وظیفه مشخصی برای دستگاهی تعیین می‌شود قطعاً دستگاه‌های دیگر نیز باید در این زمینه نهاد مذکور را مساعدت نمایند تا کار به نتیجه برسد.

وی خواستار پیگیری جدی مصوبات شورای مذکور از سوی اعضا شد و گفت مصوبات هر اندازه هم پخته و عملیاتی باشند اما از سوی دستگاه‌های عضو پیگیری و اجرا نشوند گرهی از معضلات مرتبط با پدیده شوم مواد مخدر را حل نخواهند کرد؛ لذا بر دستگاه‌های عضو فرض است که مصوبات را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری و اجرا نمایند.

فرماندار قم در قسمت دیگری از سخنان خود اعتیاد را معضلی با ابعاد مختلف خواند که متأسفانه دامن جامعه اسلامی ما را گرفته است و بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی که امروزه با آن مواجه هستیم به نوعی با این پدیده مرتبط است، لذا دستگاه‌های متولی مبارزه با این غده سرطانی باید اهتمام بیشتری در انجام وظایف محوله داشته باشند.

وی همچنین به موضوع نزدیک بودن فصل برداشت محصول شاهدانه در سطح مزارع بخش‌های استان اشاره کرد و افزود: جهاد کشاورزی طبق مصوبات جلسات گذشته با هماهنگی و همکاری پلیس مواد مخدر شهرستان نسبت به نظارت بر برداشت و امحاء بقایای محصول اقدام نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کدمطلب:4113619، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین