پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی از خرید و نصب هفت دستگاه دیتا لاگر جهت پیش‌آگاهی و کنترل آفات در استان خبر داد.

شعار سال: هاشم ولی‌پورمطلق از خرید و نصب هفت دستگاه دیتا لاگر جهت پیش آگاهی و کنترل آفات در استان خبر داد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین جهت پایش عوامل خسارت‌زای گیاهی به نصب دیتالاگرها در ایستگاه‌های پیش‌آگاهی استان جهت ثبت کلیه اطلاعات هواشناسی به صورت میکرواقلیم برای تعیین درجه روز حشرات در مشخص نمودن زمان مناسب کنترل آفات اشاره کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی با توجه به محصولات استراتژیک استان و اهمیت کنترل آفات کلیدی آن‌ها در مزارع و باغات، اولویت استفاده از دستگاه‌های مذکور را به این محصولات اختصاص داد.

در ادامه، مهدی یوسفی مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی نسبت به مزایای استفاده از این دستگاه‌ها شامل: اطلاع به موقع از زمان مناسب کنترل آفات و بیماری‌های گیاهی، کاهش مصرف بی‌رویه سموم شیمیایی به خصوص در محصولات صادراتی استان، به حداقل رساندن اثرات تخریبی فعالیت‌های کشاورزی در محیط زیست، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و در نهایت دستیابی به امنیت غذایی و تولید محصول سالم به‌ منظور ارتقاء سطح سلامت عمومی تأکید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 27 مهر 96، کد مطلب: 13960727000056، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین