پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۴۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه کمک به دیگر مسلمین از وظایف ماست، گفت: مسلمانان با همه توان برای کمک به مسلمانان یمن و میانمار به میدان بیایند و دل مومنان را در آن کشورها شاد کنند.

شعار سال: حجت‌الاسلام قربان‌علی برقرار ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به ظلم و ستم کفار در برابر مسلمانان در مناطق مختلف دنیا اظهار داشت: اکنون جنایتکاران در کشورهای اسلامی در حال کشتار مسلمانان هستند و عربستان با حمایت امریکا و اسرائیل در حال ستم به مردم یمن است و به راحتی مردم مظلوم یمن را به شهادت می‌رساند.

وی با بیان اینکه این مسلمانان در یمن و میانمار محتاج به کمک هستند، افزود: امروز کشتار مسلمانان را در کشور میانمار نیز شاهد هستیم و باید همه مردم به این مسلمانان کمک کرده و دل آنان را شاد کنند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به شرایط سخت مسلمین در یمن و میانمار تصریح کرد: مسلمانان باید با همه توان برای کمک به مسلمانان یمن و میانمار به میدان بیایند و نباید وسوسه‌های شیطانی ما را از انفاق کردن در راه خدا و کمک به مسلمانان غافل کند.

وی با اینکه مهم‌ترین رسالت مسلمانان کمک به ستمدیدگان جهان است، اظهار کرد: کمک به مردم مظلوم میانمار و یمن وظیفه شرعی و ملی همه است و باید به هر صورت ممکن به آنان کمک کرد.

برقرار همچنین با اشاره به سوم صفر سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) گفت: از نظر امام محمد باقر(ع) انسان کامل انسانی است که در دین خود فقید بوده و در زندگی برنامه داشته باشد و شناخت کافی و کمال از دین داشته باشد.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با اشاره به اهمیت مطالعه و تدبر در قرآن اظهار داشت: براساس روایات به مومنان سفارش شده که همواره به قرآن روی آورده و به آن تمسک بجویند و تلاش کنند که به قرآن نزدیک شوند. قرآن درمان بزرگترین دردهای جامعه است و همانا بزرگترین درد امروز جامعه انسانی در کفر و بی‌دینی و ظلم و بی‌عدالتی است.

برقرار افزود: امروز شاهد هستیم که امریکا که دم از حقوق بشر می‌زدند تنها چیزی که درک نکرده حقوق بشر است و هیچ‌گاه آن را رعایت نکرده است و تنها راه برون رفت جامعه بشری از این درد و مشکلات، قرآن است. قرآن کتاب بزرگی است و اگر از قرآن فاصله بگیریم گناهان و اشتباهات را در زندگی مرتکب خواهیم شد.قرآن باید در متن زندگی ما باشد و قرآن برنامه حیات و زندگی با شرافت‌مندانه و همراه با عزت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 28 مهر 96، کد مطلب: 1551052:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین