پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: رئیس جمهور آمریکا در آینده نزدیک تاوان گستاخی های خود را نسبت به ایران اسلامی خواهد داد.

شعار سال: آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان اظهار کرد: آمریکا عامل تمامی ناامنی ها در جهان است.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: وحدت مردم بهترین جواب به این یاوه گویی های دشمن دیرینه ملت است.

سلیمانی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون بارها مرکتب اشتباه در خصوص نظام ما شده اند و این بار نیز همانند گذشته راه به جایی نمی برند.

امام جمعه زاهدان از سپاه پاسداران به عنوان قدرت بازدارنده برای دفاع از کشور ایران در برابر تهدیدات دشمنان نام برد و افزود: نقش سپاه پاسداران در تامین امنیت امروز در کشور نقشی تعیین کننده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره دفاع و ایستادگی سپاه پاسداران در برابر هجمه های آمریکا و تحریم های جدید نسبت به ایران اسلامی، گفت: آمریکا بداند همچون قبل تحریم ها بر ملت ایران تاثیر نخواهد داشت و ملت ما با تمام وجود از مملکت خود دفاع خواهند کرد.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: دشمنان قصد دارند با انواع شیطنت ها و با راه اندازی اختلافات قومی، قبیله ای و تحریک اقوام متعدد در کشور تفرقه ایجاد کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 28 مهر 96، کد مطلب: 967-1085-5:www.sb.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین