پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قزوین گفت: تمام رفتارها، سخنان و عکس‌العمل‌های رئیس‌جمهور آمریکا توسط اتاق کنترل صهیونیست‌ها هدایت می‌شود و ترامپ هیچ اختیاری از خود ندارد.

شعار سال: آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: سالگرد لغو قانون کاپیتولاسیون که ملت ما را تحقیر کرده بود و یک جانی آمریکایی اگر در ایران خیانت می کرد باید برای محاکمه به آمریکا می رفت نشان می دهد امروز هم استکبار همان دیدگاه را دارد و می خواهد بر ملت ها سلطه داشته باشد.

وی بیان کرد: توهین به ملت ها و تحقیر آن ها در عصر کنونی هم ادامه دارد و اگر ملت ها هوشیار نشوند و در برابر خشونت و تجاوز ایستادگی نکنند باید تحقیر و ذلیل شوند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانست ایران را از زیر سلطه حقیرانه آمریکا نجات دهد و امروز هم الگویی برای دیگر کشورها برای بیداری باشد تا زیر بار ظلم نروند و این ویژگی موجب عصبانیت استکبار و آمریکا شده است.

اعتماد به آمریکا اشتباهی بزرگ است

عابدینی یادآورشد: قصه پر غصه برجام نشان داد اعتماد کردن به استکبار اشتباهی بزرگ است زیرا آمریکا در برجام هرچه تعهد در برابر جمهوری اسلامی داشت زیرپا گذاشته و پاره کرده و هم فشارها علیه ما را اجرا کرده است.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: برجام خواب ما را آشفته کرده زیرا می بینیم تحریم ها بیشتر شده و طرف مقابل به هیچ تعهدی پایبند نیست و فقط ما را به اجرای الزامات خودشان مجبور کرده اند.

وی گفت: نتیجه اعتماد به گرگ همین است که با درنده خویی و زیرپا گذاشتن عزت و حرمت انسانی وحیه درنده خویی دارد و به فکر منافع خودش است ودر برجام هم همین گونه شد.

حرف های ترامپ را جدی نمی گیریم

امام جمعه قزوین اظهارداشت: برخی حرف های ترامپ را جدی گرفته اند در حالی که رهبری فرمود وقتمان را برای این صحبت ها نباید هدر دهیم و اهمیتی به سخنان ترامپ ندادند.

وی بیان کرد: نرم افزار صهیونیستی بر مغز رباتیک ترامپ غلبه دارد و همه واکنش و عکس العمل رئیس جمهور آمریکا با اجازه و هدایت اسراییل است.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: جمهوری خواهان و دموکرات ها و اوباما و ترامپ باهم فرقی ندارند و اسرائیلی ها آن ها را کوک می کنند و به جان ملت های مسلمان می اندازند و اگر بخواهیم در این شرایط آسیب نبینیم و پیروز شویم باید پشت سر رهبری حرکت کنیم.

خطیب جمعه قزوین گفت: باید مطیع رهبری باشیم و هوشیاری خودرا حفظ کنیم تا دوباره آسیب نبینیم و فریب نخوریم البته ممکن است برخی در کشور ساده لوح باشند و همچنان به آمریکا اعتماد کنند که در این میان مردم باید مراقب باشند.

وی اظهارداشت: امروز با حمله به سپاه و دستگاه قضایی می خواهند وحدت و انسجام مردم را خدشه دا کنند و تنها راه مقابله هوشیاری و بیداری است.

اتاق فکر صهیونیست، ترامپ را کنترل می کند

خطیب جمعه قزوین یادآورشد: واکنش ها و عکس العمل های ترامپ از اتاق فکر صهیونیست ها کنترل می شود و امروز هم درست نیست که پرونده آمریکا و سایر کشورهای اروپایی را از هم جدا کنیم زیرا همه آن ها مانند گله گرگ هستند و اگر منافع کشورشان ایجاب کند مانند آمریکا رفتار می کنند.

وی اضافه کرد: همه باید مراقب باشیم و از نصایح و رهنمودهای امام راحل و رهبری استفاده کنیم و با تبعیت کامل از ولایت در برابر توطئه ها ایستادگی کنیم.

عابدینی اظهارداشت: رهبری فرمودند که مذاکرات با آمریکا ظالمانه و قلدرمابانه بوده و تاکنون هروقت در برابر آمریکا منسجم و مقتدر بوده ایم نتیجه گرفته ایم و هر جا عقب نشینی کرده ایم آسیب دیده ایم و امروز هم باید مقتدرانه با آن ها صحبت کنیم.

افزایش قدرت دفاعی و موشکی ضروری است

وی بیان کرد: باید در شرایط کنونی قدرت دفاعی خود را بالا ببریم و قدرت انهدامی و برد موشک های خودر را افزایش دهیم تا دشمن جسارت هیچ کاری را نداشته باشد و ترامپ سرجایش بنشیند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اضافه کرد: نقشه شوم تجزیه کردستان به لطف الهی و هوشیاری مردم کردستان در حال خاموشی است و در شرایطی که داعش در حال نابودی است صهیونیست ها طرح تجزیه کردستان را مطرح و برای مردم این اقلیم زحمت درست کردند تا جایگزینی برای داعش درست کنند که نتیجه نگرفتند.

وی اظهارداشت: با اقتدار دولت عراق و هوشیاری مردم کرد این توطئه در حال نابودی است و امیدواریم با تداوم همکاری و هوشیاری مردم کردستان عراق این موضوع خاتمه یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 مهر 96، کد مطلب: 4119491 ، www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین