پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۹۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی از بسیج دانشجویی بابت برگزاری تجمعات ضد استکباری در دانشگاه ها تشکر کرد.

شعارسال: حجت الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در پی تجمعات اعتراضی برگزار شده از سوی بسیج دانشجویی کشور در خصوص سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا، در پیام تلفنی مراتب تقدیر و سپاس ویژه خودرا از همه دانشجویان بسیجی که نقش پررنگی در برگزاری این تجمعات در سطح دانشگاه ها داشتند را ابراز نمود.

گفتنی است بعد از اظهارات وقیحانه و ظالمانه رییس جمهور آمریکا در حق ملت ایران از دیروز موجی از تجمعات دانشجویی در اعتراض به سخنان گستاخانه ترامپ در سطح دانشگاه های کشور در حال برگزاری است و همچنان ادامه خواهد داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، تاریخ انتشار: 23مهر1396، کدخبر: 528720: www.nahad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین