پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
رئیس جمهور آمریکا همزمان با به پایان رسیدن ممنوعیت 120 روزه ورود پناهجویان به آمریکا بار دیگر محدودیت‌هایی برای پذیرش پناهجو از ایران و 10 کشور دیگر وضع کرده و پذیرش پناهجو از این کشورها را به طور موقت تعلیق کرده است.

شعارسال:محدودیت‌های جدید ترامپ برای پذیرش پناهجو از ایران و 10 کشور دیگربه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همزمان با به پایان رسیدن ممنوعیت 120 روزه ورود پناهجویان به آمریکا بار دیگر محدودیت‌هایی برای پذیرش پناهجو از ایران و 10 کشور دیگر وضع کرده و پذیرش پناهجو از این کشورها را به طور موقت تعلیق کرده است.

بر اساس اسنادی که رویترز به آنها دست یافته است بیشتر کشورهایی که تحت تأثیر این محدودیت‌های جدید قرار می‌گیرند از آفریقا و خاورمیانه هستند.

روز سه‌شنبه این طرح دولت ترامپ به کنگره فرستاده شده و مقامات نیز مدعی هستند که این محدودیت‌ها در راستای امنیت ملی کشور اتخاذ شده است؛ این در حالی است که طرفداران حقوق پناهجویان این محدودت‌ها را غیر ضروری توصیف کرده‌اند.

ممنوعیت 120 روزه ورود پناهجویان به آمریکا روز 24 اکتبر به پایان رسیده و دولت ترامپ اعلام کرده که بررسی 90 روزه برای وضع کردن اقدامات امنیتی بیشتر درباره پناهجویان 11 کشوری که درباره پذیرش پناهجو از آنان به آمریکا «ابراز نگرانی» شده است، انجام خواهد داد.

مقامات آمریکا نام این 11 کشور را ذکر نکرده‌اند اما رویترز و رسانه‌های فرانسه گزارش دادند که محدودیت‌های بیشتر برای پذیرش پناهجو از ایران، مصر، عراق، لیبی، مالی، کره شمالی، سومالی، سودان جنوبی، سودان، سوریه و یمن خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار3مهر 96،کد خبر: 361053 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهنام
-
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
خیلی از مسئولیتهای رده بالای علمی توی امریکا دست ایرانیاس.انوشه انصاری رو از یاد نبریم.این محدودیتا به ضرر خود ایالات متحده س.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین