پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
فرماندار شهرستان آستارا بخشی از مشکلات موجود در بازار این شهرستان را به دلیل تکیه به واردات کالاهای چمدانی و همراه مسافر در گذشته دانست و گفت: بازار شهرستان آستارا پس از چند دهه هم‌چنان به شکل سنتی مدیریت می‌شود.

شعار سال: یونس رنجکش امشب در دیدار با اعضای اتاق فکر اتاق اصناف این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: ظرفیت‌های کسب‌وکار بسیاری در این شهرستان وجود دارد که ناشناخته مانده و اتاق اصناف می‌تواند در مسیر هدایت و معرفی این کسب‌وکارها نقش ایفا کند.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه بازار این شهرستان پس از چند دهه هم‌چنان به شکل سنتی مدیریت می‌شود، تصریح کرد: تاکنون عرصه‌های جدید کسب‌وکار با توجه به تنوع تکنولوژی و نیازهای جامعه و به‌روز بودن آن‌ها در شهرستان آستارا به معرض نمایش گذاشته نشده است.

وی با تصریح براینکه هر بازاری متناسب با نیاز جامعه شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اصناف باید با توجه به شرایط جدید در کسب‌وکارهای خود خلاقیت و نوآوری داشته و در این زمینه نقش اتاق اصناف برای هدایت کسب‌وکارهای نوین متناسب با روش‌ها و شیوه‌های جدید ورود به بازار بسیار مهم و حیاتی است.

رنجکش ضمن تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از ایده‌های نو و اندیشه‌های جوان در مسیر تحولات بازار و پیگیری مشکلات بیان کرد: از هر نوع کمکی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم چون اعتقاد داریم برای توسعه و رشد فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در شهرستان آستارا باید تغییرات اساسی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان آستارا بخشی از مشکلات موجود در بازار این شهرستان را به دلیل تکیه به واردات کالاهای چمدانی و همراه مسافر در گذشته دانست و افزود: این مشکل مربوط به داخل آستارا و کشور نبوده و به سیاست‌های اعمالی کشور همسایه مربوط است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا به مشکلات موجود در شهرستان در زمینه‌های مختلف از گذشته اشاره کرد و گفت: تحول در این شهرستان نیازمند زمان و همراهی همه اقشار تأثیرگذار بوده و نباید انتظار داشته باشیم همه مشکلات موجود در بازار شهرستان آستارا به یکباره برطرف شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 3 آبان 96، کد مطلب: 13960803000084:www.gilan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین