پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: عده‌ای در مقابل مکتب پویای اسلام به فکر زنده کردن چند استخوان پوسیده هستند.

شعار سال: آیت‌الله دکتر احمد بهشتی قبل از ظهر پنجشنبه در نخستین کنگره ملی مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی، اظهار کرد: مرحوم ملک حسینی شخصیتی جامع از لحاظ عمل و فضائل اخلاقی بوده است.

وی با بیان اینکه حریت، شجاعت و صراحت لهجه در بیان حقیقت از ویژگی‌های مرحوم ملک حسینی بود، عنوان کرد: سال‌ها با این عالم مجاهد ارتباط مرید و مرادی داشتیم و در مسیر حق و حقیت راهنمایی و هدایت می‌کردند.

بهشتی بیان کرد: حریت و شجاعت مرحوم آیت الله ملک حسینی انسان را جذب می‌کرد و صفت زیبای حسینی در وجودشان متجلی بود.

وی بیان کرد: شجاعت، عفت و حمکت که حاصل جمع آن ها عدالت می‌شود در نماینده سابق کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان متجلی بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری عدالت را از ویژگی بارز مرحوم ملک حسینی دانست و گفت: یک خردورز و حکیم واقعی بود و از لحاظ شجاعت زبان زد عام و خاص بودند.

بهشتی ابراز کرد: مرحوم ملک حسینی نسبت به غیر طلاب و مردم و در مکان های مختلف همیشه لطف داشتند و روز شهادت امام صادق(ع) را در شیراز نهادینه کرد و مردم را متوجه مذهب و مکتب می‌کردند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقوله کوروش کبیر، گفت: عده‌ای در مقابل مکتب پویای اسلام به فکر زنده کردن چند استخوان پوسیده هستند.

آیت‌الله بهشتی اظهار کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی یکی از مبلغان بزرگ مکتب جعفری بود که همه ساله در سالروز شهادت امام جعفر صادق در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های روشنگرانه را برگزار می‌کرد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با بیان این که مردم را باید هدایت کرد افزود: باید به مردم کهنه پرستی و کورش پرستی و این گونه موارد را تبیین کرد و به مردم گفت که در دوره انوشیروان چگونه با کفاشی که می‌خواست فرزندش درس بخواند رفتار کرد.

وی با بیان این که اسلام آمد و ما را آگاه کرد افزود: باید تاریخ را در دوره پادشاهان خواند با مردم چگونه رفتار می‌شد و اسلام آمد و مردم را از مصیبت‌ها رها کرد.

بهشتی افزود: اسلام مردم را از بدبختی رهانید و الان عده‌ای استخوان های پوسیده را به دست گرفته‌اند. وی با بیان این که به آن آدم انحرافی مطالبی را متذکر شدم افزود: در مکتب ایرانی که آن آقا مطرح می‌کرد چه چیزی بود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله ملک حسینی نیز با مکاتب انحرافی مقابله می‌کرد و در این راه مجاهدت می‌کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار 4 آبان 96، کد مطلب: ۱۹۳۸۳۲، www.mojnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین