پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۱۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
اخیرا نامه ای منتسب به دفتر آیت الله ملک حسینی در فضای مجازی پخش شده و اگرچه جوابیه ای در این خصوص از سوی برخی مطلعین و مرتبطین با دفتر ایشان ابهامات را بر طرف کرد اما تنها با تحلیل دقیق این نامه و نامه همراه که در آن دستور آقای آملی لاریجانی دیده می شود، می توان به زوایای پنهان نیت منتشر کنندگان پی برد.

شعار سال:نامه دفتر نماینده ولی فقیه که بر مبنای ادعای لهراسب باقری مبنی بر عدم ارائه فرصت دفاع به وی، نوشته شده و بر بررسی قانونی پرونده به رییس مجلس تاکید کرده(نه رییس دستگاه قضا) مربوط به پرونده پتروشیمی بویراحمد است، این در حالی است بوده متنی که در آن آقای آملی دستور به توقف اجرای حکم و بررسی داده، پرونده اشخاصی دیگر و متعلق به موضوعی دیگر بوده و ارتباطی با پرونده لهراسب باقری نداشته است. (به شماره دادنامه ها و شعبه توجه شود)

این یعنی منتشرکنندگان با کنار هم قرار دادن این دو نامه به دنبال القای این هستند که نامه دفتر آیت الله ملک حسینی منجر به دستور توقف شده و این در حالی است که در پرونده پتروشیمی آیت الله آملی لاریجانی هیچ دستور توقفی ندادند و حتی منجر به اجرای رای محکومیت متهمین گردید.

صحنه گردانان تخریب نماینده ولی فقیه در استان طوری وانمود کرده اند که نامه نوشته شده توسط دفتر آیت الله ملک حسینی مربوط به پرونده کارخانه قند است و این در حالی است که تاریخ آن نامه مهرماه سال ۹۷بوده و کیفرخواست کارخانه قند تازه و در خرداد ماه ۹۸ یعنی هفته گذشته صادر شده است.

به نظر می رسد منتشرکنندگان با هدف خاص اقدام به تشویش اذهان عمومی و ملتهب کردن فضای جامعه آن هم دراین شرایط حساس کرده اند که لازم است دادستان محترم به عنوان مدعی العموم و همچنین دستگاههای امنیتی ضمن شناسایی عوامل این تخریب هدفمند، برخورد قاطع و قانونی با آنان کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 8 تیر 98، کد مطلب: 132216:www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین