پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کارشناس ترویج جهاد کشاورزی بندرترکمن از اجرای دوره مهارتی پرورش مرغ بومی و واکسیناسیون طیور در راستای توسعه مشاغل خانگی خبر داد.

شعار سال: حاجی آنه قربانپور با ذکر این خبر افزود: دوره پرورش مرغ بومی با همکاری مرکز تحقیقات استان و کارشناسان اعزامی برای آموزش و پرورش مرغ بومی و واکسیناسیون طیور در روستای چپاقلی بندرترکمن در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی به مدت دو روز با حضور مدرسان مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان از جمله صادق درخشان دامپروری و کارآفرین در حرفه طیور در حال برگزاری است.

قربانپور با اشاره به مباحث ارائه شده در این دوره آموزشی خاطر نشان کرد: نحوه پرورش،اصول نگهداری ،تشخیص بیماری ها و و اکسیناسیون عملی طیور و راه های کسب بازار کار،علایم و پیشگیری بیماری های شایع از جمله مباحث این دوره آموزشی است که در پایان دوره به فراگیران گواهینامه دوره اعطا می گردد.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، تاریخ 6 آبان 96، کد مطلب: 45886:www.golestanema.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین