پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور و زنبور عسل دامپزشکی البرز گفت: تولید جوجه یک روزه و صدور مجوز حمل بهداشتی و قرنطینه ای استان البرز در هشت ماهه سال جاری ۱۴ درصد افزایش داشت.

شعار سال : هوشنگ شهریاری با تاکید بر اینکه در هشت ماهه نخست سال جاری، کارشناسان اداره دامپزشکی استان البرز از واحد های پرورش طیور استان و جوجه کشی ها بازدید و نظارت های مستمر داشته اند، اظهار کرد: بیش از ۷۸ میلیون و ۸۲۵ هزارو ۶۹۴ قطعه جوجه یک‌روزه گوشتی و تخمگذار در ۷ واحد جوجه کشی استان تولید و با انجام ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای به سایر استان ها صادر شد.

وی در ادامه گفت: تعداد تولید جوجه یک‌روزه و صدور مجوز بهداشتی حمل بهداشتی و قرنطینه ای در هشت ماهه سال جاری با مدت مشابه سال قبل، افزایش ۱۴ درصدی داشته است.

وی در ادامه گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۷۵ میلیون دوز واکسن طیور از انواع مختلف در مرغداری های استان تلقیح و مصرف شده است.

شهریاری در پایان پیام بهداشتی این هفته را «با واکسیناسیون طیور بومی و محصور کردن محل نگهداری آن ها، می توان از بروز بیماری های تنفسی طیور جلوگیری کرد» اعلام کرد و گفت: تولید کنندگان و پرورش دهندگان طیور استان در صورت مشاهده علائم بیماری در طیور مراتب را در اسرع وقت به سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی اداره کل دامپزشکی استان ۱۵۱۲ اعلام یا از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۲۶۳۲۷۳۷۱۷۵ موارد را گزارش کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ نشرخبر : 28 آذر 1394 کد مطلب : 3003821 www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین