پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
رئیس سازمان دامپزشکی استان البرز گفت: : استان البرز ۳۰ برابر سایر نقاط کشور از تراکم مرغداری‌ها برخوردار است.
شعار سال: رئیس سازمان دامپزشکی استان البرز گفت: : استان البرز ۳۰ برابر سایر نقاط کشور از تراکم مرغداری‌ها برخوردار است.

علی‌اصغر شریفی صبح امروز در شورای اقتصاد مقاومتی استان البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانی، گفت: 417 واحد مرغداری در استان البرز وجود دارد که بیش از 200 واحد آن‌ها فعال است.

وی افزود: با توجه به این توانمندی‌ها با چالش‌هایی در حوزه تولید دام در البرز مواجه شده‌ایم که این شرایط در کشور نیز حاکم است.

به گفته رئیس دامپزشکی استان البرز، این استان در صنعت طیور موفق به کسب مقام نخست شده است.

 شریفی تأکید کرد: بیش از 5هزار شغل در رابطه با صنعت طیور در استان البرز ایجاد کرده‌ایم.

وی با اشاره به ظرفیت استان البرز تصریح کرد: استان البرز ۳۰ برابر سایر نقاط کشور از تراکم مرغداری‌ها برخوردار است.

رئیس سازمان دامپزشکی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با شرایط شیوع  بیماری آنفلوانزا در کشور یادآور شد: استان البرز برای نخستین بار در سطح کشور واکسیناسیون را انجام داد که در این راستا ۱۳هزار آزمایش به انجام رسیده است.

شریفی از نوسازی کارگاه‌ها خبر داد و متذکر شد: استان البرز یکی از هفت استان خطرناک کشور درزمینهٔ آنفولانزا فوق حاد پرندگان است چراکه میزان  این بیماری در استان قزوین بیشتر بوده و ما در مجاورت این استان قرارگرفته‌ایم.

وی در ادامه بابیان اینکه خیلی از کارگاه‌های مرغداری به‌وسیله مزارع اجازه پرورش ندارند، بیان کرد: امیدوار هستیم فرمانداران در سطح شهرستان به تولید و رشد این صنعت کمک کنند.

به گفته رئیس سازمان دامپزشکی استان البرز مقررش شده است در مناطقی که پرورش طیور وجود دارد نمونه‌گیری انجام شود تا از عدم وجود بیماری اطمینان خاطر حاصل شود.

شریفی با اشاره به اینکه امیدوار هستیم انجام آزمایش از طیور در استان البرز به‌صورت مستقل انجام شود، خاطرنشان کرد: برای انجام این کار 1 میلیارد و 700 میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970208000459 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
باید به این استان در این زمینه خاص توجه ویژه ای کرد چون در صورت شیوع نزدیک به 20 میلیون ایرانی در معرض خطر مستقیم قرار میگیرن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین