پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۰۴
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان گفت:۶۲۰هزار و ۶۴۰ قطعه جوجه از ابتدای امسال تحت نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی نهبندان در مرغداری های گوشتی این شهرستان پرورش داده شده است.

شعار سال: محمد راه انجام اظهار داشت: در راستای تامین امنیت و سلامت گوشت مرغ تولیدی، تمامی مراحل تولید طیورگوشتی از فارم های مرغ مادر، کارخانجات جوجه کشی، حمل و نقل بهداشتی، واکسیناسیون، پرورش، کشتار و بسته بندی مرغ های تولیدی توسط کارشناسان دامپزشکی در حال انجام است.

وی افزود: طی صدور ۴۳ مجوز جوجه ریزی، تعداد ۶۲۰هزار و ۶۴۰ قطعه جوجه در ۳۰ واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان نهبندان انجام شده که با توجه به روند افزایش نظارت بهداشتی دامپزشکی بر واحدهای مرغداری سطح شهرستان شاهد کاهش بیماری در این واحدهای صنعتی بوده ایم.

راه انجام با بیان اینکه برای صدور مجوز بهداشتی جوجهریزی باید موارد بهداشتی رعایت شود، تصریح کرد: از جمله این موارد جمع آوری، نگهداری، فرآوری و حمل و نقل بهداشتی کود، رعایت حداقل فاصله استاندارد جوجهریزی براساس تلفات سالن در دوره قبل و همچنین رعایت مسائل امنیت زیستی است.

رییس شبکه دامپزشکی نهبندان بیان کرد: سلامت و بهداشت مواد پروتئینی حیوانی علی‏‌الخصوص گوشت مرغ از مزرعه تا سفره تحت نظارت دامپزشکی است از همین‌رو از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از نیم میلیون قطعه مرغ گوشتی حاصل از پرورش این تعداد جوجه یک‌روزه برای کشتار، روانه کشتارگاههای سطح استان شده و بخش مازاد نیز برای مصرف به استانهای همجوار مانند سیستان و بلوچستان صادر شده است.

راه انجام در پایان از مرغداران شهرستان خواست هر گونه مخاطرات بهداشتی را جهت کنترل و پیشگیری به شبکه دامپزشکی اطلاع رسانی نموده و دراجرای ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای با دامپزشکی همکاری کنند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 تیر 1394، کد مطلب: 4035999:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین