پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۸۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
مدیرکل دامپزشکی گیلان از ۷۵ مورد بازدید از مراکز تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی، گرم آبی، زینتی و دریایی در سراسر استان در سه ماهه نخست سال جاری در قالب طرح های پایش و مراقبتی خبرداد.

شعار سال: سهراب عاقبتی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ مورد بازدید از مراکز پرورش و تکثیر ماهیان سردآبی، گرم آبی، زینتی و دریایی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این بازدیدهای دوره ای با هدف نظارت و کنترل بهداشتی مراکز پرورش آبزیان موجود در استان گیلان انجام می شود، افزود: تعداد ۶۲۱ قطعه بچه ماهی و ماهیان در حال رشد از این مراکز اخذ و ۳۷۳ مورد آزمایشات ویروسی، باکتریایی، انگلی و قارچی روی این نمونه ها انجام شد.

مدیرکل دامپزشکی گیلان همچنین از انجام طرح های پایش و مراقبت ماهیان دریایی، خاویاری و زینتی در سطح مزارع تکثیر و پرورش استان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: با پایش های منظم و دوره ای توسط کارشناسان این اداره کل و صدور مجوزهای لازم در سامانه ی پایش GIS، سلامت بچه ماهیان قابل انتقال از مزارع تکثیر ماهیان به واحدهای پرورش ماهی از نظر بیماری های اخطار کردنی تضمین می شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31 تیر 1396، کد مطلب: 4037710:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین