پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت : بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان کنترل شده و مردم با خیال راحت فرآورده های گوشتی را مصرف کنند.

شعارسال: مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت : بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان کنترل شده و مردم با خیال راحت فرآورده های گوشتی را مصرف کنند.

مدیر کل دامپزشگی گيلان امروز گفت : در زمان کنونی بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان در گیلان کنترل شده است و مردم در مورد مصرف فراورده های گوشتی پرندگان که در مراکز بهداشتی ذبح می شود نگرانی نداشته باشند.

سهراب عاقبتی افزود : امسال سه کانون ابتلا به بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان در شهرهای رشت ، رضوانشهر و صومعه سرا شناسایی شد که 700 قطعه طیور بومی اطراف آن معدوم شدند.

وی گفت: ارزش اقتصادی این طیور معدوم شده 170میلیون ریال است که خسارات آن از اعتبارات ملی به روستائیان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی گیلان در پایان به شهروندان توصیه کرد از تماس مستقیم با پرندگان خودداری و همچنین طیور خود را در جاهای محصور شده نگهداری کنند تا احتمال ابتلا به بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان که از طریق پرندگان مهاجر منتقل می شود کاسته شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1396، کدخبر: 2017173 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین