پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
استاندار لرستان گفت: استانداردهای پدافند غیرعامل در استان لرستان باید اجرایی شود.

شعار سال: سید موسی خادمی ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی از سامانه محفظه نجات که با حضور مسئولان استانی برگزار شد با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: باید با تلاش به وضعیتی رسید که استانداردهای پدافند غیرعامل را بتوان در استان لرستان اجرا کرد.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در این زمینه افزود: اگر بحران را وقوع حوادث طبیعی و سوانح برای تأسیسات و دستگاه‌ها بدانیم پدافند غیرعامل به‌نوعی جلوگیری از وقوع این حوادث است که با پیشگیری متفاوت است به این معنا که از قبل به‌نوعی طراحی‌ها را با ایجاد جایگزین‌ها و استانداردهای مختلف انجام دهیم که دچار بحران نشویم.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل عنوان کرد: این موضوع چند سالی است در کشور ما شروع‌شده و امیدواریم بتوانیم اقدامات اصلی را که عمدتاً فرهنگ‌سازی و باور این مطلب است با چنین برنامه‌هایی انجام دهیم.

در این مراسم کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان نیز بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب با توجه به رسالت حساس خود اولین اولویت خود را بر کیفیت و مطلوبیت بهداشتی آب قرار داده و در این راستا مانورهایی در برابر خطرات و تهدیدات موجود انجام می‌دهد.

وی با اشاره به تهدیدات موجود در شرکت‌های آب و فاضلاب افزود: باید پدافند غیرعامل و آمادگی خود را در شرکت آب و فاضلاب به میزان صددرصدی نگه‌داریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9 آبان 96، کد مطلب: 1561187 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین