پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل آمادگی مقابله با تهدیدات احتمالی و حفظ سرمایه‌های داخلی است گفت: در خارج از کشور هیچ‌کس دلش برای ما نمی‌سوزد و دانش‌آموزان باید یاد بگیرند که چگونه از استقلال کشور دفاع کنند.
شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل آمادگی مقابله با تهدیدات احتمالی و حفظ سرمایه‌های داخلی است گفت: در خارج از کشور هیچ‌کس دلش برای ما نمی‌سوزد و دانش‌آموزان باید یاد بگیرند که چگونه از استقلال کشور دفاع کنند.

مانور پدافند غیرعامل صبح امروز با حضور محمد محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در دبیرستان نمونه دولتی شهید مصطفی احمدی‌روشن شهر کرمان برگزارشد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند اظهار داشت: همه ما باید آمادگی همه جانبه در برابر تهدیدات احتمالی را داشته باشیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم و دستورات دین اسلام بر آمادگی همه جانبه مسلمانان گفت: خداوند در قرآن کریم این نکته را یادآوری کرده است که مسلمانان باید در برابر تهدیدات دشمن همیشه آمادگی خود را حفظ کنند.

محسن‌بیگی با بیان اینکه آمادگی یعنی حفظ دارایی‌ها و سرمایه‌هایی که در داخل کشور داریم خاطرنشان کرد: حفظ دارایی‌ها در برابر تهدیدات داخلی و خارجی را پدافندغیرعامل می‌نامند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشور افزود: در دفاع نظامی تهدید دشمن آشکار بود و ما به طور مستقیم وارد جنگ شده بودیم و قطعا در جنگی که دشمن را می‌بینیم دفاع ساده‌تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه گاهی اوقات دارایی‌های ما به صورت ناملموس در خطر هستند و ما دشمن را نمی‌بینیم افزود: حتی بعضی مواقع دشمن در از دست رفتن دارایی‌های ما دخیل نیست و به دلیل یک سهل‌انگاری این دارایی‌ها به خطر می‌افتد و ما همیشه باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه استقلال، کرامت انسانی و عزت میهن اسلامی بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که ما باید آن را حفظ کنیم تصریح کرد: دانش‌آموزان باید یاد بگیرند که چگونه از استقلال کشور دفاع کنند.

محسن‌بیگی با تاکید بر اینکه باید نگاه خود را نسبت به عوامل باز کرده و همیشه هوشیار باشیم گفت: ممکن است امنیت خانواده ما به خطر بیفتد و باید به موقع امکان دفاع در برابر این تهدیدات را داشته باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 آبان 1396، کدخبر: 1557872، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین