پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حدود 800 دانش آموز فاقدهویت در استان کرمان داریم که حاضر نیستند، بپذیرند افغانی هستند و برای دریافت کد به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

شعار سالمحمد محسن‌بیگی عصر امروز در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک رسمی استان اظهار داشت: در سیستم آموزش و پرورش امکان جعل وجود ندارد و مدرک تحصیلی را در جای دیگری جعل می‌کنند.

وی بیان داشت: ممکن است در آموزش و پرورش نمره‌ای تغییر کند و یا جابه‌جا شود، اما اصل جعل را در بین دانش‌آموزان و کارمندان نداریم و افرادی می‌توانند از مدارک جعل استفاده کنند که به تائیدیه تحصیلی نیاز ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: از دو، سه سال قبل که بحث پذیرش اتباع افغان در مدارس مطرح شده است، کدهای انحصاری برای افراد ثبت می‌شود و حدود 800 دانش آموز فاقدهویت در استان کرمان داریم که حاضر نیستند، بپذیرند افغانی هستند و برای دریافت کد به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: ما با بسیاری از این افراد دچار مشکل هستیم و این افراد را از مدرسه اخراج نمی‌کنیم، اما هنگام صدور مدرک دچار مشکل می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 3دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۰۳۰۰۱۶۱۱، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین