پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۰۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
معاون ساماندهی امور جوانان وزرات ورزش و جوانان از کاهش صف انتظار متقاضیان وام ازدواج به کمتر از 100 هزار نفر خبر داد و گفت:‌ 9 بانک دولتی و خصوصی به هر یک از زوجین 10 میلیون تومان وام ازدواج پرداخت می‌کنند.

شعار سالمحمد مهدی تندگویان در بازدید از غرفه آنا در نمایشگاه مطبوعات درخصوص وام ازدواج جوانان و تامین اعتبار لازم از سوی بانک مرکزی، توضیح داد: آخرین آماری که بانک مرکزی طی دو روز گذشته از صف متقاضیان در نوبت مانده وام ازدواج به ما ارائه کرده است، نشان می‌دهد این صف به شدت کاهش یافته و تا پایان امسال به روز پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز در بسیاری از بانک‌ها ظرف مدت دو هفته تا حداکثر یک ماه زوجین می‌توانند با تکمیل مدارک و معرفی ضامنین وام خود را دریاف کنند.

تندگویان گفت: مبلغ 20 میلیون وامی که در این طرح به زوجین پرداخت می‌شود رقم خوبی است و مشکلات زیادی را می‌تواند برای ازدواج جوانان حل کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین از ساماندهی 200 مرکز مشاوره ازدواج در سراسر کشور خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته در این مراکز اعم از مشاوره‌های قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج آمار طلاق در میان جوانان زیر 29 سال تا 10 درصد کاهش یافته است.

وی گفت:‌ امیدواریم با توسعه این مراکز بتوانیم آمار طلاق را بیش از این مقدار کاهش دهیم.

پیگیری لایحه احیاء سازمان ملی جوانان در مجلس

تندگویان همچنین از تلاش برای متقاعد کردن نمایندگان مجلس در خصوص احیاء سازمان ملی جوانان خبر داد و گفت: انفکاک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش نیازمند قانون مصوب مجلس است که دولت لایحه لازم را داده است و حالا نمایندگان باید در این خصوص تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: البته از ابتدای پذیرش مسئولیتم در وزارت ورزش همواره با حضور در کمیسیون‌های مختلف برای متقاعد کردن نمایندگان تلاش کردم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:301207، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین