پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
رئیس دفتر ریاست جمهوری: اربعین یک واقعه مهم است و باید به بهترین شکل برگزار شود.

شعارسال: رئیس دفتر ریاست جمهوری امروز در بدو ورود به خوزستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه اهواز گفت: اربعین یک واقعه مهم از نظر مذهبی، سیاسی و اجتماعی است و به عقیده دولت و نظام، این مراسم باید به بهترین شکل و با امنیت کامل برگزار شود.

محمود واعظی افزود: زائران اربعین حسینی و بحث تردد زائران همواره برای دولت اهمیت بالایی دارد و نیاز است برای سهولت در تردد آن ها و ارائه خدمات بهترین تسهیلات برای زائران در نظر گرفته شود.

وی افزود: یکی از اقداماتی که اکنون برای ریاست جمهوری دارای اهمیت است، بحث خدمات دهی به زائران و امور آن ها در مرز ایران و عراق است.

رییس دفتر ریاست جمهوری ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که باعث شد به خوزستان سفر کنم، انتقال مسائل و مشکلات خوزستان به مرکز است.

وی تصریح کرد: در این سفر از نزدیک خدمتگزاران به زائران اربعین را ملاقات می کنم تا اگر نکاتی وجود دارد که باید مورد توجه مسولان و مردم قرار بگیرد، بیشتر به آن ها توجه شود.

محمود واعظی رئیس دفتر ریاست جمهوری به منظور بازدید از دو مرز چذابه و شلمچه صبح جمعه از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد خوزستان شد.

واعظی در سفر یک روزه خود قرار است ابتدا از مرز چذابه و تردد زائران اربعین حسینی بازدید کند و پس از آن در مرز شلمچه حضور یابد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای یادمان شلمچه و حضور در ستاد اربعین باحضور مدیران و مسئولان استان در شهرستان آبادان از دیگر برنامه‌های محمود واعظی است.

استاندار خوزستان برای استقبال از واعظی در فرودگاه حضور یافت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: 12 آبان 1396 ، کدخبر: 1881414 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین