پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۰۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه تقریباً ۴۰ درصد ترددها از مرز مهران صورت می‌گیرد، گفت: تاکنون بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار ویزا صادر شده است.

شعارسال : شهریار حیدری با اشاره به صدور بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار روادید تا به امروز، اظهار کرد: از ابتدای صفر ماه تاکنون ۹۰۰ هزار زائر نیز از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه تردد داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۹۹ هزار نفر از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه تردد شده است، افزود: در این میان بیشترین تردد از مرز مهران و کمترین تردد نیز در مرز چذابه بوده است.

سخنگو ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: در این میان تقریباً ۴۰ درصد خروجی‌ها از مرز مهران صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۶ هزار روادید برای اتباع افغانستانی صادرشده است، تصریح کرد: اتباع افغانستانی ۱۴۰ هزار متقاضی دارند که تا روز یکشنبه همه ۱۴۰ هزار روادید صادر می‌شود.

حیدری با اشاره به وضعیت مرزها، گفت: خوشبختانه وضعیت در مرزها روان و بر اساس آخرین بررسی‌های از طریق مسئولان اجرایی و مانیتورینگ در وزارت کشور است روان بوده و مشکل خاصی نیست.

به گفته این مسئول در خاک عراق نیز تردد روان و استقبال از زائران بسیار خوب انجام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری الف، تاریخ انتشار: 11 آبان 1396، کدخبر: 3960811073، www.alef.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عماد
-
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
این حجم از تردد نیازمند یه برنامه ریزی دقیق برای کنترله که مثه هر سال انقددد بی نظمی به وجود نیاد.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین