پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۰۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه بانک سرمایه سودآوری برای این صندوق ندارد، درباره وضعیت پرداخت بدهی‌‌‌ها از سوی بدهکاران کلان توضیحاتی را ارائه کرد.
شعارسال: مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه بانک سرمایه سودآوری برای این صندوق ندارد، درباره وضعیت پرداخت بدهی‌‌‌ها از سوی بدهکاران کلان توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی نیکدل در رابطه با خروج یکی از متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان از کشور اظهار کرد: این فرد متهم صندوق ذخیره است و در بانک سرمایه بدهی ندارد و اتهام او چنین است که بدهی خود را با املاک تهاتر کرده و در بحث املاک بر سر صندوق ذخیره کلاه گذاشته است.

وی افزود: قوه قضاییه در رابطه با رقم بدهی این فرد هنوز رأیی صادر نکرده است، پرونده او در دادگاه بوده و هنوز محکوم نشده است بنابراین ممنوع‌الخروج نبوده و از کشور خارج شده است اما مشخص نیست که فرار کرده یا خیر و ممکن است به ایران بازگردد.

* تصویب فروش سهام بانک سرمایه

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که آیا این صندوق اقدام به فروش سهام بانک سرمایه کرده است؟ گفت: هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان بحث فروش سهام بانک سرمایه را تصویب کرده است و این موضوع در پروسه اجرا قرار دارد؛ بانک سرمایه برای ما سودآوری ندارد و اگر در بخش‌های دیگر سرمایه گذاری کنیم سودآوری بیشتری خواهد داشت.

نیکدل ادامه داد: وظیفه داریم سرمایه‌گذاری‌های صندوق ذخیره فرهنگیان را بهینه کنیم و با فروش سهام بانک سرمایه در بحث خطوط هوایی، عتبات عالیات و سفرهای زیارتی سرمایه گذاری خواهیم کرد و از 9 آبان در بحث عتبات عالیات فرهنگیان ثبت‌نام را آغاز کرده‌ایم، تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته می‌توانند برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کنند و از وام با کارمزد دو درصد و بازپرداخت یک ساله بهره‌مند شوند.

وی درباره وضعیت بدهکاران صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:‌ تا کنون هیچ کدام از بدهکاران، بدهی خود را پرداخت نکرده‌‌اند و هیچ رقمی نیز به دست بانک سرمایه نرسیده است امیدواریم با فشار مجلس و قوه قضائیه بدهی‌ها پرداخت شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 آبان 1396، کدخبر: 1563988، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین