پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
رئیس موزه ارتباطات با تاکید بر ضرورت ارتباط با موزه های دنیا، از رونق بازدید و کسب و کار موزه ارتباطات پس از اجرای برجام خبرداد.

شعارسال: علی اکبرنصرآبادی رئیس موزه ارتباطات گفت:‌ نگارخانه طرح اورژینال تمبرهای چاپ شده بعد از انقلاب، نگارخانه چاپار وسالن رادیو آماده افتتاح از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی ادامه داد: : بعد از انقلاب اسلامی 753 تمبر به چاپ رسیده که اکنون اورژینال این تمبرها در موزه ارتباطات گردآوری و درمعرض دید علاقه مندان قرار گرفته است که به جرات می توان گفت: در خاورمیانه بی نظیر است.

وی با بیان اینکه اورژینال تمبرها به دلیل امضای وزیر وقت، از ارزش ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: علاوه بر ارزش هنری این نگارخانه یکی از با ارزش ترین اتفاقاتی که در موزه ارتباطات اتفاق می افتد، برگزاری جلسات شورای تمبر نیز در سالن ایننگارخانهبرگزارمی شود

نصرآبادی به نگارخانه چاپارمستقر در موزه ارتباطات اشاره کرد و افزود: در این نگارخانه تابلوهایی وجود دارند که متعلق به اموال موزه است و آثار پیشکسوتان و هنرمندان به صورت تابلوهای نفیس در آن نگه داری می شود.

وی در خصوص ویژگی های بارز سالن رادیو در موزه ارتباطات ادامه داد:نمونهرادیوهای ساخته شدهکه در کشورهای اروپایی در90سال گذشتهبه نوعی، وارد ایران شده اند، در این سالن نگهداری می شوند که می توان به طورمثال، بهرادیویی نفتی، اشاره کرد.

نصرآبادی تعامل با سازمان هایی چون زیبا سازی شهرداری تهران و دانشگاه هنر را از دیگر اقدامات انجام شده در این موزه اعلام کرد و گفت: 3 پنل اجرایی میدان مشق در این موزه برگزار و ضمن معرفی میدان مشق، مشکلات موجود با حضور متخصصان بررسی شد.

وی تصریح کرد:‌ اگر درهای باغ ملی به روی مردم گشوده شود، کسب وکار موزه رونق می گیرد.

رئیس موزه ارتباطات ادامه داد: اگرشرایطی فراهم شود تا مردم بتوانند پنج شنبه و جمعه به موزه مراجعه داشته باشند، علاقه مندان بیشتری می توانند از این موزه بازدید کنند.

وی در خصوص بازدید توریست های خارجی از این موزه ادامه داد: با توجه به شرایط سیاسی و اجرای برجام مطمئناً توریست های بیشتری به کشور سفر خواهند کرد و امیدواریم با مساعدت شهرداری تهران، پارکینگی برای اتوبوس های گردشگران خارجی فراهم شود تا میزان بازدید از موزه افزایش یابد.

نصرآبادی با بیان اینکه رونق کسب و کار موزه در دستور کار قرار دارد، افزود: نگه داری 12 هزار متر مربعبه دقت انجام می شود و باید به انتظارات مردم، در پاسخگویی، درحین بازدید از موزه، احترام گذاشت.

وی برارتباط با موزه های دنیا تاکید کرد و ادامه داد: برای حضور مقامات دولتی، میهمانان و توریست های کشورهای دیگر، لازم است امکانات موزه تقویت شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار خبر 8 بهمن 1394، کدمطلب: 5474622، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین