پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
استاندار مازندران با بیان اینکه در این استان نیروی بومی و غیربومی معنی ندارد، گفت: تغییر ایجاد شده در استانداری به دلیل عدم انجام امور مردم بود.

شعار سال: محمد اسلامی در حاشیه بازدید از نیروگاه زباله سوز نوشهر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا در استانداری و مجموعه مدیریت استان تغییراتی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: رویکرد استانداری در این دوره در شایسته گزینی، استفاده از ظرفیت و استعداد تمامی عناصری است که صادقانه در خدمت مردم هستند.
استاندار مازندران با بیان اینکه افراد دارای صلاحیت و شایستگی وارد کار اجرایی مازندران می‌شوند، خاطرنشان کرد: استفاده از نیروی بومی و غیربومی معنی ندارد همه باید برای مردم خدمت کنند.
وی با تاکید بر اینکه به هیچ گروهی تعلقی ندارم، تصریح کرد: نماینده عالی دولت در مازندران هستم و باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنم.
اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، گفت: تغییر و تحول اخیر در استانداری به آن دلیل بود که کار مردم را به درستی انجام نمی دادند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بحث محیط زیست اولویت مطلق در مازندران است، اظهار کرد: توسعه و بهره وری با هرگونه فعالیت در امر توسعه باید در کنار حفظ محیط زیست صورت بگیرد تا سلامت طبیعت و انسان را به خطر نیاندازد.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه زباله مهم‌ترین معضل مازندران است، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل زباله در مازندران باید از سیستم‌های تکنولوژی که ضایعات زیست محیطی را به کمترین میزان می‌رساند استفاده و در نهایت آن را به انرژی تبدیل کرد.
اسلامی با بیان اینکه برای این امر با تسهیلات و پشتبیانی مسئولان حمایت لازم به عمل می آید، گفت: سرمایه گذار این طرح نیز تعهد داد تا در مرحله نخست چه سریعتر کوره زباله سوز راه‌اندازی شود و در گام بعدی استفاده از انرژی تولید شده از آن در دستور کار قرار بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه مردم مازندران خود کمک کنند تا محیط زیست آلوده نشود، خاطرنشان کرد: مردم و مسافران همراهی کنند و شهرشان را خانه خود بدانند چرا که به دلیل شیرابه ها مهم ترین ذخایر خود در دریا را از دست دادیم و این امر در اقتصاد مشکل ایجاد می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مازندران آنلاین، تاریخ 18 آبان 96، کد مطلب: 10430: www.mazan-online.ir



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین