پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی مقیسه، همدستان بابک زنجانی را علاوه بر تحمل ۲۰ سال حبس به استرداد اموال از جمله یک دستگاه بنز S۵۰۰ و یک میلیارد تومان هدیه عروسی دریافت شده، محکوم کرد.

شعارسال : مهدی شمس زاده و حمید فلاح هروی دو همدست بابک زنجانی هستند که پیشتر با حکم قاضی صلواتی رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب، به همراه زنجانی به اعدام محکوم شدند اما دیوان عالی کشور، حکم اعدام این دو نفر را نقض کرد.

پرونده برای رسیدگی در شعبه هم عرض در اختیار شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه قرار گرفت و نهایتاً پس از برگزاری 15 جلسه دادگاه، متهمان به 20 سال حبس و رد اموال محکوم شدند.

بنابر اطلاعات بدست آمده، فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده در بحث رد اموال، به استرداد یک دستگاه بنز S500، یک میلیارد تومان هدیه عروسی اعطا شده از سوی زنجانی و دو میلیون دلار پاداش تعلق یافته بابت بانک F.I.I.B مالزی در حق دولت محکوم شده است.

طبق حکم دادگاه، همچنین دو متهم پرونده به همراه بابک زنجانی، متضامناً مسئول پرداخت 65 میلیون دلار وجهی هستند که زنجانی از بانک مسکن دریافت کرده بود.

در حکم شعبه 28 دادگاه انقلاب، برای شمس‌زاده متهم ردیف دوم، به غیر از پنج درصد سهام شرکت هواپیمایی اونر ایر، رد مال خاصی در نظر گرفته نشده که آن هم پیشتر توسط متهم طی وکالت‌نامه‌ای، مسترد شده بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری الف، تاریخ انتشار: 20 آبان 1396، کدخبر: 3960820142 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صفایی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
آیا این همه حرص ودزدی دریک وجب قبر جا میگیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین