پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
استاندار سمنان با بیان اینکه استعدادهای دختران جامعه نادیده گرفته شده است، گفت: ورزش قهرمانی در استان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

شعار سال: محمدرضا خباز بعدازظهر یک شنبه در مراسم تقدیر از مهشاد عوض زاده قهرمان دارت جهان با بیان اینکه دختران همواره افتخار آفرین های سرزمین ایران بودند، ابراز داشت: موفقیت ها و استعدادهای دختران مظلوم واقع شده است حال آنکه بانوان همواره اثبات کردند که می توانند با حفظ حجاب اسلامی خود در میدان های بین المللی و جهانی بدرخشند.

وی با بیان اینکه ورزش نه تنها ارزش معنوی علمی، منطقی و عقلی دارد بلکه ارزش سیاسی نیز دارد، افزود: به احتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نواختن سرود کشور در میادین بین المللی موجب سربلندی ایران در مجامع بین المللی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ورزشکاران بزرگی در کشور وجود دارند که نامشان زینت بخش محافل است، ابراز داشت: جهان پهلوان تختی نامی ماندگار در تاریخ ورزش پهلوانی محسوب می شود لذا با توجه به الگوهای موجود در دل تاریخ، قهرمان واقعی کسی است که نفس خود را کنترل و شیطان را به زمین بزند.

خباز با بیان اینکه مسئولان باید به افتخار آفرینی ورزشکاران توجه بیشتری کنند، تصریح کرد: موفقیت های فرزندان ایران اسلامی در طبقات ضعیف است که نشان از استقامت و صبر آنها در مقابل مشقت ها و ممارست و پافشاری بر بدست آوردن ارزش ها قهرمانی دارد لذا حمایت از ورزشکاران باید در اولویت مسئولان تعریف شود.

وی افزود: به هر نحوی که بتوانیم به عزت و اقتدار کشور کمک کنیم در راستای پاسداری از خون شهدا خواهد بود لذا توجه به ورزش قهرمانی و قهرمان پروری به ویژه در استان سمنان می تواند پرچم ایران را در جای جای جهان برافراشته نگه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 21 آبان 96، کد مطلب: 4141982: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین