پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: تاکنون یک میلیون و 330 هزار نفر از جمعیت استان گلستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

شعار سال: سیدمحمد حسینی امشب در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و 330 هزار نفر از جمعیت استان گلستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی با بیان اینکه 186 هزار نفر در سطح استان گلستان تحت پوشش بیمه همگانی سلامت هستند، تصریح کرد: بیش از یک میلیون نفر از جمعیت استان گلستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و 186 هزار نفر در سطح استان گلستان تحت پوشش بیمه همگانی سلامت هستند که محدودیت بخش دولتی را از اول آبان‌ماه قائل شدیم.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان از ارائه خدمات رایگان در روستاها خبر داد و ابراز کرد: بیمه همگانی سلامت در 900 هزار نفر روستاییان استان گلستان و شهرهایی که کمتر از 20 هزار نفر جمعیت دارند را به صورت رایگان خدمات‌رسانی می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه روستاییان به طور کامل از خدمات دولت استفاده می‌کنند، افزود: روستاییان در سطح استان گلستان به طور کامل از یارانه دولت استفاده می‌کنند و در حال حاضر هیچ هزینه‌ای برای بیمه سلامت از آنها دریافت نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت روستاییان تا پنج سال تمدید شده است، خاطرنشان کرد: دفترچه بیمه همگانی سلامت برای روستاییان در سطح استان گلستان تا پنج سال تمدید می‌کنیم تا از خدمات بیمه درمانی سلامت بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان درخصوص بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت یادآور شد: در حال حاضر پنج دسته بیماری خاص در سطح کشور وجود دارد از جمله بیماری تالاسمی، بیماری هموفیلی، بیماران ام‌اس، بیماران دیالیزی و بیماران پیوند کلیه است که بر روی دفترچه این افراد کد درج شده است به عنوان مثال «تالاسمی 101» یا «ام اس 103» و این کدها را به داروخانه‌ها اعلام کردیم.

حسینی افزود: بیماران خاص می‌توانند با دفاتر بیمه سلامت خود به تمام مراکز خصوصی و دولتی مراجعه و از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960822000147: www.golestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین