پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: از مجموع جمعیت استان یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

شعار سال: رسول ظفرمند صبح یکشنبه در همایش توانمند سازی بیمه شدگان سلامت کشور در هتل رامسر اظهار داشت: یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر در مازندران تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد ، یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر دارای دفترچه های روستایی بوده و مابقی ، کارمندان، بیمه همگانی و سایر اقشار تشکیل می دهند.

وی افزود: با توجه به سیاست حاکمیت مبنی بر اینکه هیچ فردی در جامعه فاقد بیمه نباشد، در پی شناسایی افراد فاقد بیمه هستیم تا تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

محمد آزادفرماندار رامسر نیز با بر شمردن ویژگی های طبیعی این شهرستان گفت: رامسر با دارابودن ویژگی های گردشگری سلامت از دیرباز میزبان کنفرانس ها، سمینارها و کنگره های پزشکی بسیاری بوده و طبیعت خدادادی منحصر به فردش همواره باعث آرامش روانی انسان ها است.

آزاد با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت افزود: در برهه ای از زمان مردم بدلیل تعرفه های گران درمان، بیماری خود را پنهان می کردند اما با خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید این مشکل دیگر بسیار کاهش یافته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 7 آبان 96، کد مطلب: 4127772:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین