پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۸۲۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
شیروانی گفت: اقامتگاه‌های غیر قانونی در همدان به نوعی جایگاه نیروهای ضد انقلاب بود که با توجه و درایت نیروهای انتظامی و اطلاعاتی خنثی و دستگیر شدند.

شعار سال: شیروانی، نائب رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان تهران در خصوص وضعیت گردشگران خارجی در کشور، گفت: متاسفانه توریست‌های خارجی از طریق سایت‌های اینترنتی می‌توانند به راحتی به خانه‌های چینی و کره‌ای دسترسی پیدا کنند. با توجه به این که توریست‌ خارجی کم داریم و سیاست‌های ما تابع سیاست‌‌های بین‌المللی است به دلیل تحریم‌ها و برنامه‌های ترامپ حدود هفت هزار نفر توریست خارجی کنسلی داشتیم.

مدیرعامل هتل باباطاهر تاکید کرد: اقامتگاه‌های غیر قانونی در همدان به نوعی جایگاه نیروهای ضد انقلاب بود که با توجه و درایت نیروهای انتظامی و اطلاعاتی خنثی و دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: با یک سیستم مدیریتی صحیح باید تسهیلات بانکی کنترل شود. به این معنا که وامی که با 14 درصد سود دریافت می‌کنیم در زمان بازپرداخت به 21 درصد تبدیل نگردد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 24 آبان 96، کد مطلب: 557347، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین