پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۹۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
يكي از مراجع تقليد گفت: باید امام عصر(ع) را به مردم معرفی کنیم و با برطرف کردن موانع در راستای ظهور آن امام بکوشیم.

شعارسال: آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی امروز در دیدار جمعی از اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی که در دفتر معظم له برگزار شد گفت: باید از هر فرصت در راستای ترویج و زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) بکوشیم و همواره در این راستا گام برداریم.

وی بیان داشت: باید تبلیغات در این عرصه به صورت عام و خاص باشد که باید در هر دو زمینه کوشید و افرادی که آمادگی دارند در راستای این مسائل تلاش کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید آموزش های لازم در این زمینه ارائه شود گفت: افرادی که در راستای تبلیغ می خواهند تلاش کنند باید فن سخنوری داشته تا بتوانند مطالب را به درستی ارائه کنند و به درستی معارف را انتقال دهند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: در زمینه مسائل مهدویت شبهات بسیاری توسط دشمنان مطرح می شود که باید به آنها پاسخ داده شده و اجازه نداد که این شبهات بی پایه و اساس رواج یابد.

وی خطاب به طلاب گفت: طلاب باید در این زمینه کوشیده و فرد طلبه نباید به گروه هایی ملحق شود که مبدا و مقصد مشخصی ندارند، بلکه باید در مسیر درست قرار گیرند.

این مرجع تقلید گفت: باید امام عصر(ع) را به مردم معرفی کنیم و با برطرف کردن موانع در راستای ظهور آن امام بکوشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار: 24 آبان 1396 ، کدخبر: 669801 ، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین