پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کاخ کرملین از دیدار رئیس‌جمهوری روسیه و «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در سوچی خبر داد.

شعارسال : کاخ کرملین اعلام کرد، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه و «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در سوچی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنا بر گزارش شبکه «راشاتودی»، رئیس‌جمهور روسیه در این دیدار، دستاوردها و پیشروی‌های ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در این کشور را به بشار اسد تبریک گفت.

پوتین در ادامه تأکید کرد: «روسیه در خصوص حل بحران سوریه با عراق، آمریکا، مصر، عربستان سعودی و اردن در تماس مداوم است».

بشار اسد نیز در این دیدار گفت: «نیروهای روسیه پیشبرد راه‌حل سیاسی در سوریه را میسر ساختند».

رئیس‌جمهور سوریه اعلام کرد، دمشق مایل به پیشبرد راه‌حل سیاسی برای بحران موجود است و وضعیت موجود، با توجه به این مسئله خوشبینانه است.

وی افزود، امیدوار است که روسیه در این زمینه کمک کند تا مردم سوریه خودشان این فرایند را با کمک گرفتن از کشورهای دیگر و نه مداخله آنها، هدایت کنند.

اسد گفت: «ما از کسانی که واقعا به راه‌حل سیاسی در سوریه علاقمند هستند، استقبال می‌کنیم. بسیاری از مناطق سوریه از دست تروریست‌ها آزاد شده است.

سفر غیر منتظره بشار اسد به روسیه +عکس

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری مشرق، تاریخ انتشار: 30 آبان 1396، کدخبر: 800731 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین