پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۴۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: با عنایت به هدف گذاری این سازمان در گسترش کانال های ارتباطی خدمات غیرحضوری و به منظور سهولت ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش، امکان استعلام پنج نوع خدمت از طریق سامانه USSD با کد دستوری #١٤٢٠*٤٤*، راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری شد.

شعار سال: مهندس علی معیری اظهار داشت: دریافت آخرین سابقه، استحقاق درمان، آخرین مستمری پرداختی، رابطه بیمه‌ای و بدهی کارفرمایان از جمله استعلام های غیر حضوری این سازمان برای مخاطبان است.
وی افزود: بیمه شدگان باید به منظور استفاده از منوی استعلام آخرین سابقه، در سایت مشاهده سوابق به آدرس Sabeghe.tamin.ir و جهت استفاده از منوی استعلام بدهی کارفرمایان یا نمایندگان آنان، در پورتال کارفرمایان به نشانیSamt.tamin.ir ثبت‌نام کرده باشند.
معیری ادامه داد: امکان اخذ نوبت‌ از مراکز درمانی، پرداخت حق بیمه و دسترسی به نمونه فرم های واحدهای اجرایی و میزان دستمزد مبنای کسر حق بیمه نیز از طریق کد دستوری ذکر شده امکان‌پذیر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی، تاریخ 30 آبان 96، کد مطلب: 51254: www.salmanfarsi.tamin.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین