پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
سخنگوی کمیسیون حقوقی گفت: به نظر می‌رسد هفته آینده لایحه اصلاح قانون تجارت توسط هیات رئیسه در دستور کار مجلس برای تصویب در صحن علنی قرار گیرد.

شعارسال: حسن نوروزی درباره لایحه قانون تجارت گفت: پیش از این لایحه تجارت در قالب اصل ۸۵ به شورای نگهبان ارسال شده بود و تشخیص شورا این بود اصل ۸۵ زمانی که احساس ضرورتی بشود مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد؛ اما در خصوص این لایحه احساس ضرورت توسط شورای نگهبان نشده بود لذا لایحه به مجلس برگردانده شد.


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ادامه داد: ما در کمیسیون، بعد از جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم روی لایحه بیشتر کار کنیم و مجدداً برای قرائت در صحن علنی فرستاده شود و بعد از آن برای شورای محترم نگهبان ارسال شود. اکنون لایحه در کمیسیون مجدداً مطرح و برای تصویب نهایی به صحن ارسال شد.

وی اظهار داشت: به نظر می‌رسد هفته آینده لایحه اصلاح قانون تجارت توسط هیات رئیسه در دستور کار مجلس برای تصویب در صحن علنی قرار گیرد.

نوروزی در خصوص تعداد زیاد ماده لایحه تجارت و پیش‌بینی زمان تصویب در صحن علنی مجلس گفت: بحث‌های تخصصی در کمیسیون انجام شده و به دلیل فنی و تخصصی بودن لایحه طبیعتاً نمایندگان محترم ایراد زیادی به آن نخواهند گرفت و پیش‌بینی می‌شود این لایحه در مدت یک‌ماه در صحن به تصویب نمایندگان محترم برسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 1 آذر 96، کد خبر:647873 ، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین