پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۵۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
در سال ۹۵، حدود ۹۶.۸ درصد بیکاران قبلاً شاغل از بیمه بیکاری استفاده نمی کرده اند و تنها ۳.۲ درصد آنان از بیمه بیکاری استفاده می کرده اند.

شعار سال: منصور آتشی، مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی به 212هزار نفر بیمه بیکاری پرداخت می کند.

آتشی در خصوص پرداخت بیمه بیکاری به عنوان یکی از حمایت های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: مقرری بیمه بیکاری به بیمه شده ای تعلق می گیرد که علیرغم میل باطنی بیکار شود و هیچ اراده ای در بیکاری نداشته است و در پروژه هایی که از ابتدا، زمان پایان آن مشخص است پس از پایان پروژه، به کارگران بیمه بیکاری تعلق نمی گیرد.

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: تشخیص و معرفی مقرری بگیران بیمه بیکاری با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و مسئول برقراری مقرری بیمه بیکاری با سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: بالغ بر 212هزار نفر در کشور از سازمان تامین اجتماعی مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند.

در سال 95، حدود 96.8 درصد بیکاران قبلاً شاغل از بیمه بیکاری استفاده نمی کرده اند و تنها 3.2 درصد آنان از بیمه بیکاری استفاده می کرده اند.

همچنین از بیکاران قبلاً شاغل در بخش کشاورزی 1.2 درصد، در بخش صنعت 4.3 درصد و در بخش خدمات 2.4 درصد از بیمه بیکاری استفاده می کرده اند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 آذر 96، کد مطلب: 1585769، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین