پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۵۶۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ما موضوع قیمت، کیفیت و نظارت به صورت یکپارچه و همچنین تامین حق و حقوق نانواها را حتما مطرح و بررسی می‌کنیم.

شعارسال : علی اکبری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش نرخ نان، اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود افزایش قیمت نان متوقف شده است را خبر ندارم اما بحثی که در این میان مطرح است موضوع کیفیت نان است که نمی‌شود آن را نادیده گرفت.

وی افزود: از یک طرف اگر این افزایش قیمت منجر به کیفیت بهتر شود این ارزش را دارد، چرا که به هر حال نان قوت قالب مردم به ویژه افراد پایین دست جامعه است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: از طرفی هم هزینه‌های نانواها را باید تامین کرد چرا که چندسالی هست که اینها هنوز نتوانستند جابجایی قیمت داشته باشند از طرفی هم دستمزدها بالا رفته است.

وی با اشاره به اینکه کیفیت نان مهم‌تر از بحث افزایش قیمت است، گفت: چرا که اگر قرار است دور ریز هم داشته باشیم (که بخش اعظم این دور ریزها به عدم کیفیت برمی‌گردد) بهتر است یک رابطه یا تضمینی بین افزایش قیمت و بهبود بحث کیفیت وجود داشته باشد.

اکبری در ادامه سخنانش تصریح کرد که اگر با این هدف یک شتاب معقولی داشته باشد منطقی است وگرنه غیر از این به نظر نمی‌آید تاثیرگذار باشد؛ چرا که این وسط دولت باید یارانه بدهد.

«با ادامه روند فعلی کیفیت نان افزایش قیمت کمیسیون کشاورزی به این مسئله ورود می‌کند هر چند در دستور قرار نگرفته است. البته کیفیت نان به کمیسیون بر نمی‌گردد و این یک بحث نظارتی است که باید در محل خود صورت گیرد

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در رابطه با موضوع قیمت، کیفیت و نظارت به صورت یکپارچه و همچنین تامین حق و حقوق نانواها باید بررسی و نظارت‌ها صورت گیرد چرا که یک طرفه نمی‌شود قضاوت کرد.

وی در خاتمه اعلام کرد: ما حتما موضوع خبر افزایش نان را در کمیسیون مطرح می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری الف، تاریخ انتشار: 9 آذر 1396، کدخبر: 3960909117، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین