پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان 120 هزار معلول تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی قرار دارند که امیدواریم با تصویب و ابلاغ قانون جدید حمایت از معلولان خدمات ارائه شده به این افراد بهبود یابد.

شعارسال: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان 120 هزار معلول تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی قرار دارند که امیدواریم با تصویب و ابلاغ قانون جدید حمایت از معلولان خدمات ارائه شده به این افراد بهبود یابد.

سعید صادقی امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه رؤسای بهزیستی شهرضا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: معلولان حق دارند همانند سایر افراد جامعه از امکانات اجتماعی استفاده کنند.

وی با بیان این مطلب که در استان اصفهان 300 هزار نفر از خدمات سازمان بهزیستی استفاده می‌کنند، گفت: از این تعداد 120 هزار نفر معلول هستند که امیدواریم با تصویب و ابلاغ قانون جدید حمایت از معلولان خدمات ارائه شده به این افراد بهبود یابد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان درخصوص اولویت های کاری این سازمان در سال 96 تصریح کرد: پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و افزایش مشارکت عمومی، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و معلولان و کودکان بی سرپرست مهمترین این برنامه‌ها هستند.

صادقی با بیان این مطلب که سالیانه 25 تا 30 هزار نفر به جامعه معلولان کشور اضافه می‌شود، اظهار کرد: این معلولیت ها یا به صورت مادرزادی بوده یا در اثر حوادث ایجاد می‌شود که برنامه‌های سازمان بهزیستی در زمینه ارائه خدمات مشاوره ژنتیک و پیشگیری از معلولیت، برای کاهش این آمار در حال اجرا است.

همچنین سمیه محمودی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: خدمت در نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا مسئولان این سازمان ها وظیفه خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: اعضای فراکسیون معلولان مجلس نامه‌ای را برای تقدیم به دولت آماده کرده‌اند که به موجب آن بر ضرورت تحقق سهم 3 درصد استخدام معلولان در نهادهای اجرایی تأکید شده است.

در این آیین از تلاش های محمدعلی صادقی تقدیر و سید علی موسوی به عنوان رییس جدید اداره بهزیستی شهرستان شهرضا معرفی شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 آذر 1396، کدخبر: 96091307010، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین