پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۰۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
فرماندار ویژه شهرستان کاشان با اشاره به مصوبه اخیر هیات وزیران در راستای حمایت از جامعه معلولان گفت: بر اساس این مصوبه، ستاد " هماهنگی مناسب سازی محیط برای جامعه معلولین" در شهرستان کاشان تشکیل می‌شود.
شعارسال: علی اکبر مرتضایی با تاکید بر حفظ شان و منزلت جامعه معلولان این شهرستان اظهار داشت: آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که شاخص‌های مناسب سازی ورودی و محیط داخلی ساختمان اداری خود را بطور کامل رعایت نکرده اند، به جدیت پیگیری کنند تا شاخص‌های ذیربط در محیط‌های اداری تحت پوشش آن‌ها بطور کامل محقق شود.

وی به جایگاه ویژه گردشگری معلولان و سالمندان در دنیا اشاره و تصریح کرد: با توجه به قرارگرفتن نام کاشان در فهرست شهر‌های هدف گردشگری در کشور، موضوع گردشگری معلولین و سالمندان در سطح این شهرستان، اهمیتی دوچندان دارد.

فرماندار کاشان تصریح کرد: مناسب سازی اماکن و فضا‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان کاشان باید مورد توجه بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی قرار گیرد و با توجه به درجه اهمیت، کمیته‌ای جداگانه با حضور روسای دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل و رفع موارد با اولویت بندی پیگیری می‌شود.

مرتضایی در پایان اظهار داشت: اعتبار لازم برای مناسب سازی ادارات مذکور، از محل اعتبارات تامین و تجهیز دستگاه‌ها تامین خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۶۵۹۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
مسئولان شهری باید هوای معلولان را داشته باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
گردشگري الان كه به صفر رسيده ولي فصت و زمان خوبيه به اين مسائل رسيدگي بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
كرونا براي گردشگري يه فرصت به وجود اورده تا به بازسازي خودش بپردازه نه اينكه اون رو دچار ركود كرده باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین