پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
فرماندار کاشان گفت: اداره اوقاف نیز موظف است لیستی از قبور پیش فروش شده در بقاع متبرکه، که صاحب مدرک و سند معتبر هستند را تهیه و ارائه کند تا قبور جدیدی به فروش نرسد.
شعار سال: علی اکبر مرتضایی در جلسه کمیته ساماندهی آرامستان‌های شهرستان کاشان با اشاره به ممنوعیت تردد خودرو‌های بلندگودار برای اعلام تشییع در سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: استفاده از هرگونه تجهیزات صوتی برای مراسم‌های تحریم نیز در محیط آرامستان‌ها و بقاع متبرکه داخل شهر ممنوع شد.

وی ابراز داشت: با دستور دادستان، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی با خودرو‌های متخلف برخورد و ضمن توقیف خودرو تجهیزات صوتی آن‌ها را هم ضبط می‌کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل وزارت کشور و بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیش فروش قبر در بقاع متبرکه شهرستان‌ها ممنوع است، تصریح کرد: اداره اوقاف نیز موظف است لیستی از قبور پیش فروش شده در بقاع متبرکه، که صاحب مدرک و سند معتبر هستند را تهیه و ارائه کند تا قبور جدیدی به فروش نرسد.

وی با اشاره به اینکه مرکز بهداشت کاشان موظف شد از غسالخانه‌های سطح شهرستان بازدید کند، بیان داشت: در صورتی که در این غسالخانه‌ها مخاطرات بهداشتی، زیست محیطی و اجتماعی وجود داشته باشد از ادامه فعالیت این غسالخانه‌ها جلوگیری و به کل تعطیل خواهد شد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۶۹۵۸۲، www.ilna.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: بقاع ، کاشان ، غسالخانه ، قبر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
چرا تاکنون دستورالعملی صادر نشده بود؟تا الآن تمام این موارد مجاز بود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین