پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری صنعتی پویا در جهان بوده که رونق آن منجر به حفظ داشته‌ها و غرور ملی کشور می‌شود و توجه به این نکته ضروری است که محور گردشگری هر منطقه باید با توجه به توانمندی‌های آن ترسیم شود.

شعار سال: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری صنعتی پویا در جهان بوده که رونق آن منجر به حفظ داشته‌ها و غرور ملی کشور می‌شود و توجه به این نکته ضروری است که محور گردشگری هر منطقه باید با توجه به توانمندی‌های آن ترسیم شود.

محمد محب خدایی در آئین بهره‌برداری از یک مجموعه گردشگری و اقامتی در قمصر، اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری می‌تواند به شناساندن و حفظ آداب و آئین هر منطقه کمک کند و رویداد محوری یکی از مسائل مهم در این راستا است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی کاشان و نزدیکی به تهران افزود: تعداد زیادی از مسافران شمال کشور، امروز کاشان را مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند و نزدیکی به اصفهان و پایتخت فرهنگی کشور نیز نویدبخش فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری این منطقه است.ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی منطقه کاشان مورد توجه این سازمان بوده و مسئولان شهرستان نیز با نگاهی واقع بینانه توانستند با ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تحولی اقتصادی در بخش گردشگری رقم بزنند.

محب خدایی گفت: یکی از مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید توجه و حمایت از صنعت گردشگری و سرمایه‌گذاری در این زمینه است و آمادگی برای حمایت از سرمایه گذاران در منطقه کاشان در دستور کار قرار دارد.

همچنین در این مراسم حمیدرضا مومنیان، فرماندار کاشان گفت: برای افزایش مستمر گردشگران در این شهرستان رویدادهایی طراحی و برنامه‌ریزی شده است که صنعت گردشگری محدود به زمان و آیین خاص نشده و در طول سال در شهرستان رونق داشته باشد.

وی اظهار کرد: برگزاری هفته‌های فرهنگی، کنسرت‌های موسیقی، تئاتر و همچنین نوروزگاه در کاشان از جمله ظرفیت‌های فرهنگی بالایی است که در کنار رویداد محوری به کار گرفته شده است و همچنین توسعه بوم‌گردی در بخش های برزک، قمصر، مرکزی و نیاسر نیز مورد توجه است.

در سفر معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک هتل چهار ستاره با زیربنای 12 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 3600 مترمربع و با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی در قمصر از توابع کاشان به بهره برداری رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 27 اردیبهشت 97، کدمطلب:97022715341، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
کاشان پتانسیل های بسیاری را برای جذب گردشگران دارد ؛ امیدواریم حمایت ها از سرمایه گذاری در این منطقه بیشتر شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین