پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: تعداد ۱۳ هزار گردشگر خارجی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بازدید کردند.

شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: تعداد ۱۳ هزار گردشگر خارجی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بازدید کردند.

فریدون الله‌یاری مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان ،با اشاره به استقبال ویژه گردشگران از جاذبه‌های نصف جهان در نوروز ۹۷ اظهار داشت: از تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۶ تا ۱۳ فرورین ۹۷ تعداد ۱۳ هزار گردشگر خارجی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بازدید کردند.

وی افزود: در همین مدت چهار هزار و ۷۰۰ گردشگر خارجی حداقل یک شب در استان اصفهان اقامت کردند که بیشتر این گردشگران از کشورهای آلمان، فرانسه و ایتالیا بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه در همین ایام حدود شش میلیون گردشگر داخلی از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند، ابراز داشت: همچنین بیش از دو میلیون و ۵۰۶ هزار و ۵۹۷ گردشگر داخلی حداقل به مدت یک شب در استان اصفهان اقامت کردند.

وی ادامه داد: بیشترین بناهای مورد بازدید در استان باغ فین، مجموعه جهانی چهلستون، عالی قاپو و منارجنبان بودند.

الله‌یاری گفت: حضور گردشگران اروپایی در میان خیل عظیم گردشگران داخلی در شرایطی که با امنیتی بی بدیل و بدون هیچ مشکلی به دورترین نقاط استان سفر کردند از ویژگی‌های سفر نوروزی به اصفهان بود که نویدبخش رونق گردشگری خارجی در استان و کشور است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 6494814، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
این امار با این همه محدودیتی که ایران در حوزه گردشگری داره واقعا بی نظیره..باید قدر دونست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین